ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΕΜΠΕΔΟΤΙΜΟΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΣΜΟΛΟΓΙΑ




Του Μιχαλόπουλου Αθανάσιου

Η ελληνική φιλοσοφία και η σύγχρονη κοσμολογία μέσα από την ελληνική θεολογία


Τι είναι το κέρας της Αμαλθείας;  Ο τρόπος που στροβιλίζεται αρχικά η ύλη και η ενέργεια μετά τη δημιουργία με τη μορφή κώνου. Τι είναι Ζευς; Ο δημιουργός του συμπαντικού σχεδίου-ολογράμματος των πολλών διαστάσεων που δεν γίνονται αντιληπτές σε μας τους θνητούς, παρά μόνο ένα μικρό μέρος του. Τι είναι ο εγκόσμιος Διόνυσος; Η μαύρη τρύπα κάθε γαλαξία, η οποία αποτελεί είδωλο του Διονύσου, μια μορφή καθρέπτη του πραγματικού σχεδίου του κόσμου. Στην ουσία αναπαράγει ο Διόνυσος τον αιθερικό, νοητό και πολυδιάστατο κόσμο στην τρισδιάστατη μορφή του, την μόνη που μπορούμε να αντιληφθούμε εμείς οι άνθρωποι.


Ο μύθος του σπηλαίου του Πλάτωνα μας αποκαλύπτει τον δεσμώτη άνθρωπο, τον άνθρωπο που έχει άγνοια όχι μόνο σχετικά με το πώς είναι ο κόσμος αλλά και ποιος είναι ο εαυτός του. Ζει κυριολεκτικά σε υλικό και πνευματικό σκοτάδι. Γιατί σε μας αποκαλύπτεται μόνο ένα μικρό μέρος του τρόπου που υπάρχει ο κόσμος, ο τρισδιάστατος κόσμος. Η μυθολογία κομίζει κωδικοποιημένη μέσα στις πράξεις θεών και ηρώων ολόκληρη την συμπαντική αλήθεια που γίνεται κατανοητή τελείως ορθολογικά μέσα μας. Κάθε μορφή μεταφυσικής υποχωρεί, ο λόγος και τα επιχειρήματα πρωταγωνιστούν στη συγκρότηση της αληθινής εικόνας για τα όντα.


Ο υπέρτατος νόμος της δημιουργίας ακολουθεί τρία στάδια και αυτά είναι: α) η ΜΟΝΗ, η αιτία της δημιουργίας, β) η ΠΡΟΟΔΟΣ, ο τρόπος που εκδηλώνεται ο κόσμος, και γ) η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ, δηλαδή η επιστροφή του όλου των όντων στην αρχική τους πηγή, προκειμένου να επανασυστήνεται και να αναδημιουργείται αενάως ο κόσμος όλων των επιπέδων με τις νέες κάθε φορά "πληροφορίες" που αντλεί μέσω της κοσμικής εμπειρίας.
































Με λίγα λόγια  οι Θεοί αντιπροσωπεύουν διαφορετικά επίπεδα αιώνιας γένεσης  του κόσμου. Ο κόσμος είναι ένα ολόγραμμα, όπως ισχυρίζονται πλέον και οι Δανέζης - Θεοδοσίου. Δηλαδή το πρωτότυπο σχέδιο ενυπάρχει ως πλατωνική ιδέα σχεδίασης κόσμου στους υπερκόσμιους θεούς και αυτή η ιδέα σχεδίασης κόσμου εφαρμόζεται από τους Δημιουργούς θεούς που "βλέπουν" και "υλοποιούν" την παρτιτούρα (Ο Φάνης του Ησιόδου, το Αυτόζωον του Πλάτωνα, κ.λπ).  Για να γίνει πιο απλοϊκό και κατανοητό στην ανθρώπινη αντίληψη και καθημερινότητα, είναι δόκιμο να το παραλληλίσουμε με μια μουσική συναυλία στην οποία ο δημιουργός (υπερκόσμιος θεός) είναι ο συνθέτης κάθε μουσικού κομματιού που έχει δομήσει την μουσική παρτιτούρα που έχει μπροστά του ο μαέστρος (συντονιστής θεός). Ο συντονιστής θεός βλέπει την παρτιτούρα και δίνει το ρυθμό στους οργανοπαίχτες (υπόλοιποι θεοί), προκειμένου να δημιουργήσουν τον κόσμο (σύμπαν ή γαλαξίας).

[ Στο διάγραμμα παραπάνω αποτυπώνεται η δομή σύμφωνα με την οποία διαρθρώνεται ο κόσμος κατά την ελληνική θεολογία (δηλαδή κοσμολογία). Πολύ απλά δηλαδή, έχουμε τρία επίπεδα της δημιουργίας: αρχικά υπάρχουν οι ΙΔΕΕΣ στο πρώτο επίπεδο, στο δεύτερο οι ιδέες καθίστανται ΕΙΚΟΝΕΣ, και στο τρίτο επίπεδο ο δημιουργός κατασκευάζει τον υλικό και ενεργειακό κόσμο, τα ΣΥΜΠΑΝΤΑ. Όποιος θέλει να κατανοήσει μέσα στα βίντεο σε 4 λεπτά την ουσιαστικά επιστημονική διάρθρωση  του κόσμου μπορεί να παρακολουθήσει στο 3ο μέρος (τρίτο κατά σειρά βίντεο) το χρονικό διάστημα από το 22:30 λεπτό μέχρι το 26:30 λεπτό. Όλες οι έννοιες, οι αποσυμβολισμοί και οι κοσμικές διαδικασίες αναλύονται συνολικά και στα 4 βίντεο προκειμένου να έχουμε μια απόλυτα ορθολογική εικόνα για το σύμπαν και τη δημιουργία.]

Στα τέσσερα  βίντεο ο χημικός-ερευνητής Βύρων Ζάττας (Εμπεδότιμος) αναλύει κάθε κοσμική πράξη, ενέργεια, διαδικασία και εκδήλωση μέσα από αντιστοιχίες που αποκαλύπτει η ελληνική φιλοσοφία και μυθολογία. Κείμενα του Πλάτωνα, του Πρόκλου και πολλών Νεοπλατωνικών ή Νεοπυθαγόρειων φιλοσόφων κομίζονται ως μαρτυρία για μια συναρπαστική αναδόμηση των μεταφυσικών μυθολογικών ειδών ως υπέρτατης ΦΥΣΙΚΗΣ και ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ!!

Δεν πρόκειται για μεταφυσική, αλλά για φυσική και προηγμένη επιστήμη. Σύμπτωση και ταύτιση ΦΥΣΙΚΗΣ και ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗΣ. Ολόκληρη η δημιουργία εξηγείται ορθολογικά και  επιστημονικά....

Α΄ΜΕΡΟΣ


Β΄ΜΕΡΟΣ


Γ΄ΜΕΡΟΣ


Δ΄ΜΕΡΟΣ